Na temelju članka 64. stavka 1. Zakona o zaštiti okoliša („Narodne novine“ broj 80/13, 153/13, 78/15, 12/18 i 118/18),članka 29. stavak 1. i 2. Uredbe o strateškoj procjeni utjecaja strategije, plana i programa na okoliš ( „Narodne novine“ broj 3/17.) i članka 46. Statuta Općine Trpinja ( Službeni vjesnik Vukovarsko-srijemske županije broj 11/13, 3/18 i 3/20), općinski načelnik Općine Trpinja, donosi
(Datum objave 07.07.2020.)
Općina Trpinja otvara savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o Nacrtu Strategije razvoja Općine Trpinja (2020.-2024.) Predmetno savjetovanje trajat će od 7. 7. 2020. do zaključno 10. 8. 2020. Prijedloge i primjedbe na Nacrt Strategije možete ostaviti putem priloženog obrasca savjetovanja s javnošću.
(Datum objave 07.07.2020.)
Javni poziv za popisivače-s novim produženim rokom prijave od 18.6. do 24.6.2020. zbog nedovoljnog broja prijavljenih kandidata
Popis poljoprivrede 2020. će se provoditi od 14. 9. do 14. 10. 2020. Popisivači za Popis poljoprivrede mogu se prijaviti od 08. lipnja do 15. lipnja 2020. na web stranici www.popispoljoprivrede.hr
Općina Trpinja dana 16.4.2020. objavljuje Javni natječaj za prikupljanje ponuda za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Trpinja
(Datum objave 16.04.2020.)
Dozvoljena su kretanja građana unutar Općine Trpinja osim onih građana kojima je određena samoizolacija. ako vam je određena mjera samoizolacije nemate se pravo kretati izvan svoje kuće i nemate pravo tražiti propusnicu (za kršenja odgovarate kazneno).
Za kretanje između Općine Trpinja i drugih općina i gradova potrebna je propusnica.
U svrhu odlaska na posao propusnicu izdaje poslodavac.
U svrhu pružanja skrbi djeci ili starijim osobama ili u svrhu kupnje hrane i osnovnih potrepština propusnicu izdaje Stožer CZ Općine Trpinja. Stožer CZ kontaktirajte putem objavljenih telefona i mail adresa, a ne osobnim dolaskom u prostorije Općine, kako bi se smanjili socijalni kontakti.
Propusnice Stožer CZ Općine Trpinja izdaje samo onom stanovnicima koji imaju prijavljeno prebivalište/stalno boravište u Općini Trpinja.
STOŽER CIVILNE ZAŠTITE OPĆINE TRPINJA
Za izdavanje propusnica građanima sukladno točki II. e Odluke o zabrani napuštanja mjesta prebivališta i stalnog boravka u Republici Hrvatskoj (IZ VITALNIH OBITELJSKIH RAZLOGA, POPUT PRUŽANJA SKRBI DJECI ILI STARIJIM OSOBAMA ILI KUPNJE HRANE I OSNOVNIH POTREPŠTINA) nadležan je Stožer CZ Općine Trpinja.
Dežurni kontakt telefon Stožera CZ Općine Trpinja: 032/564-930, 099/271-85-21
Dežurna mail adresa: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Molimo građane da se za izdavanje propusnice jave pravovremeno na gore navedene kontakte (mailom ili putem telefona) u vremenu od 8.00-14.00 sati radi pravovremenog izdavanja iste.
Za izdavanje propusnice potrebno je navesti razlog zbog kojeg se propusnica traži.
Za potrebe kupovine prehrambenih namirnica naglašavamo kako se građani upućuju da istu obavljaju u mjestu svojeg stanovanja kako bi se smanjilo bespotrebno kretanje stanovništva koje može dovesti do daljnjeg širenja bolesti COVID-19.
STOŽER CIVILNE ZAŠTITE OPĆINE TRPINJA
(Datum objave 23.03.2020.)
S obzirom na ubrzano širenje i pojačani rizik prijenosa koronavirusa, uvodena je protuepidemijska mjera strogog ograničavanja zadržavanja na ulicama i drugim javnim mjestima na kojima se može istovremeno kretati i zadržavati veći broj osoba, u trajanju od 30 dana od dana donošenja ove Odluke.
Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske, dana 21. ožujka 2020. godine donio je Odluku o mjeri strogog ograničavanja zadržavanja na ulicama i drugim javnim mjestima.Odluka odnosi se na ulice, trgove, parkove i sve ostale javne površine na kojima se može kretati i zadržavati veći broj osoba. Stožeri civilne zaštite i Ravnateljstvo policije dužni su osigurati provedbu i nadzor provođenja mjere iz ove Odluke.
(Datum objave 22.03.2020.)
S obzirom na rizik prijenosa koronavirusa, prilikom okupljanja većeg broja osoba na istom mjestu uvodi se protuepidemijska mjera načina održavanja pogreba i posljednjih ispraćaja koja se odnosi na osobe u području Republike Hrvatske te na pravne i fizičke osobe koje se bave pogrebnom djelatnošću.
Za vrijeme trajanja mjere iz ove odluke:pogreb, posljednji ispraćaj i polaganje urne održava se isključivo u krugu najuže obitelji i predstavnika vjerske zajednice, poštujući upute i mjere koje donosi Hrvatski zavod za javno zdravstvo, obavijest o smrti (osmrtnica) ne smije sadržavati podatke o mjestu i vremenu održavanja pogreba, posjednjeg ispraćaja i polaganju urne, obustavlja se organiziranje glazbenih usluga i usluga dostave cvijeća i svijeća. Nijedan od sudionika ne smije imati povišenu tjelesnu temperaturu niti simptome akutne respiratorne infekcije.
(Datum objave 20.03.2020)